|
Optimalizace konstrukce rámu vozidla Formule Student
Krkoška, Kamil ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce bylo vypracovat optimalizovaný návrh rámu Formule Student. Základním požadavkem nové konstrukce bylo, aby splňovala nejnovější pravidla soutěže Formula Student/SAE a také lépe plnila řadu dalších požadavků, které jsou na ni kladeny. V práci je uveden přehled nejdůležitějších pravidel a také zhodnocení předcházejících konstrukcí rámu. Následně je popsán postup při návrhu nového rámu a jeho výpočtová analýza pomocí MKP systému. Důraz je kladen především na výpočet torzní tuhosti. Výsledky výpočtů jsou porovnány s předchozími variantami i s hodnotami vozu Formule Ford. Rovněž jsou uvedena doporučení a další možnosti ve vývoji rámu.
|
| |
|
Chladicí okruh pro formulový motor
Bastl, Ondřej ; Janoušek, Michal (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh chladicího systému motoru vozu formulového typu. Cílem je seznámit se s chladicími systémy vozů Formula Student/SAE a pravidly soutěže. Na základě známého motoru zjistit počáteční podmínky pro návrh chladicí soustavy. Dále navrhnout všechny části chladicího systému a ověřit cenovou dostupnost.
|
| |
|
Chladicí okruh pro formulový motor
Bastl, Ondřej ; Janoušek, Michal (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh chladicího systému motoru vozu formulového typu. Cílem je seznámit se s chladicími systémy vozů Formula Student/SAE a pravidly soutěže. Na základě známého motoru zjistit počáteční podmínky pro návrh chladicí soustavy. Dále navrhnout všechny části chladicího systému a ověřit cenovou dostupnost.
|
|
Optimalizace konstrukce rámu vozidla Formule Student
Krkoška, Kamil ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce bylo vypracovat optimalizovaný návrh rámu Formule Student. Základním požadavkem nové konstrukce bylo, aby splňovala nejnovější pravidla soutěže Formula Student/SAE a také lépe plnila řadu dalších požadavků, které jsou na ni kladeny. V práci je uveden přehled nejdůležitějších pravidel a také zhodnocení předcházejících konstrukcí rámu. Následně je popsán postup při návrhu nového rámu a jeho výpočtová analýza pomocí MKP systému. Důraz je kladen především na výpočet torzní tuhosti. Výsledky výpočtů jsou porovnány s předchozími variantami i s hodnotami vozu Formule Ford. Rovněž jsou uvedena doporučení a další možnosti ve vývoji rámu.
|
| |
| |